projektowanie i organizacja przestrzeni sklepowej

Wyrazem nowych potrzeb i możliwości naszej firmy są zaaranżowane powierzchnie sprzedażowe.

Podstawowe trendy jakie zauważamy w sposobie aranżacji sklepów to:

Rynkowa praktyka pokazuje, że właściwie zamontowane i regularnie aktualizowane materiały reklamowe mogą spowodować nawet kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży reklamowanego asortymentu.

Z badań rynku wynika, że około 70 proc. decyzji o zakupie jest podejmowanych w miejscu sprzedaży (POS – Point Of Sale). Dlatego też stale rośnie rola, jaką odgrywa reklama skierowana do klienta.
Według tych samych badań sklepowe materiały reklamowe podnoszą sprzedaż średnio o 35 proc.

PPG - oznakowanie sklepu DekoralPowiększ
US Pharmacia - oznakowanie alejki sklepowejPowiększ
Jerenimo - oznakowanie sklepu BiedronkaPowiększ
C-Trade - oznakowanie sklepu CentroPowiększ